Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Johnson & Johnson is één van de grootste bedrijven ter wereld op het gebied van gezondheidszorg, waaronder mondverzorging. Bij Johnson & Johnson staan de behoeften van mensen centraal en wordt bijgedragen aan het welzijn van mensen. Dat doen ze in iedere levensfase van de mens om op die manier je hele leven bij te dragen aan een gezond le Toon meer
Johnson & Johnson is één van de grootste bedrijven ter wereld op het gebied van gezondheidszorg, waaronder mondverzorging. Bij Johnson & Johnson staan de behoeften van mensen centraal en wordt bijgedragen aan het welzijn van mensen. Dat doen ze in iedere levensfase van de mens om op die manier je hele leven bij te dragen aan een gezond leven. Deze aanpak heeft het bedrijf wereldwijd veel succes opgeleverd.
Johnson & Johnson werd in 1886 opgericht door drie broers, te weten: Robert Wood Johnson, James Wood Johnson en Edward Mead Johnson. Hun allereerste producten waren op het gebied van steriele wondverzorging: pleisters en andere producten voor de medische verzorging van wonden. Hiermee werd de grondsteen gelegd voor het succes van Johnson & Johnson Consumer Health Care. Vanaf 1920 hebben zij hun assortiment enorm uitgebreid en verschillende bedrijven over de hele wereld gekocht voor een nog breder aanbod, waaronder het Nederlandse bedrijf Crucell.
Het bedrijf Johnson & Johnson heeft hun activiteiten verdeeld over drie sectoren: geneesmiddelen, medische apparaten en consumentenartikelen. De eerste sector is de grootste van het bedrijf en is goed voor maar liefst 50% van de omzet. Op het gebied van mondverzorging is Listerine één van de bekendere consumentenmerken van Johnson & Johnson.
Bij Johnson & Johnson vinden ze het belangrijk dat iedereen in elke levensfase door hen geholpen kan worden. Dat begint bij de geboorte en gaat zo verder in de rest van je leven. Hierbij staat kwaliteit voorop. Door samen te werken met professionals leveren ze een goed en hoogwaardig aanbod van producten op het gebied van mondverzorging. Een gezond en sterk gebit draagt tenslotte bij aan een goede gezondheid. Daarom wordt er regelmatig overlegd met onder andere tandartsen, wetenschappers en apothekers. Op die manier worden producten op de markt gebracht die aan hoge kwaliteitseisen voldoen én die passen bij de behoeften van mensen.
Naast al het hierboven genoemde zet Johnson & Johnson zich ook in voor het algemene welzijn van de bevolking, voor gelijke kansen en voor een duurzaam gebruik van natuurlijke bronnen. Hun slagzin luidt als volgt: “Caring for the world – one person at a time…” Dit dient als inspiratiebron en als verbindingsmiddel voor de medewerkers van Johnson & Johnson over de hele wereld!